piątek, 20 marca 2015

Koszyk kurka

Witajcie :)

Naoglądałam się różnych koszy w internecie, bo chciałam nauczyć się splotów . Głowa  zrobiła się ogromna od tej wiedzy, ale i tak niczego się nie nauczyłam. No może trochę jednak tak.
 Koszyk który wyplotłam z całą pewnością gdzieś tam się przewinął. 
Modeł został pewnie podobny do czyjegoś,  ale sposób wyplatania stworzyłam sama, metodą prób i błędów.  Błędów było więcej, ale co tam, efekt mi się podoba. 








Kolor jaśniutki, poprzecierany ciemnym, tak jakby pobrudzony, ale o taki efekt mi chodziło.
I to na tyle.


Jestem pod wrażeniem dzisiejszego zaćmienia słońca


 Udało mi się nawet zrobić kilka zdjęć, a to jedno z nich.

Witam nowe obserwatorki, mam nadzieję że długo będziecie tu zaglądać, że się Wam nie znudzi.

A teraz już
życzę miłego wypoczynku


18 komentarzy :

  1. Efekt jest zachwycający, koszyczek bardzo udany i przede wszystkim pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, koszyk rewelacyjny! A ja dalej robię ,,pokraki"... Nie wychodzi mi to i już. Za to Twój pierwsze klasa! Może ja nieuważnie oglądam, czy czytam te kursiki itp. No zaskoczyłaś mnie?! Ale za to mile;) Pozdrawiam Cię gorąco;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona koszyczkiem. Zaćmienie słońca oglądałam, ale moje zdjęcie nie wyszło. Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kosz! Świetny pomysł na taką kurkę :) Ja też podziwiałam dziś zaćmienie słońca. Coś niesamowitego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny!, jesteś mistrzynią w wyplataniu koszyków! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ja kiedyś spróbowałam ale nic z tego nie wyszło wiec narazie odpuszczam wiklinę ale ty rób rób ja będę podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszyczek jest cudowny Alu - taki niespotykany w sam raz na święconkę - piękna ozdoba będzie na święta - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu koszyczek wyszedł Ci wyśmienicie,świetnie sobie poradziałaś ze splotami a to wcale takie proste nie jest.Znasz mnie i wiesz,że czasem muszę cośdodać od siebie,ale to z czystej życzliwości ,bardziej jako porada,następnym razem zrób troszkę większa głowę kurki,zwińwięcej tego wyplecionego kawałka, bo tu nie wyszło za bardzo proporcjonalnie do reszty .Jak to zrobisz będzie już idealnie.
    POzdrawiam cieplutko Alutko,haha zrymowało się :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny koszyk suuper zdjęcie słońca

    OdpowiedzUsuń
  10. Też pracuję właśnie nad koszem kurką i zastanawiam się jak go pomalować, żeby nie wyszedł kiczowaty i banalny. Twoje rozwiązanie jest ciekawe. Gratuluję pomysłu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny koszyk, wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz dla mnie wyplatanie to czarna magia więc Twój koszyk w moich oczach jest rewelacyjny. Podziwiam za cierpliwośc. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękności ;) proszę odezwać się do mnie mail gonska.barbara89@gmail.com w sprawie wygranej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny taki koszyk:) |Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem :) Kosz prezentuje się świetnie :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga