wtorek, 20 stycznia 2015

wyzwanie SZTUKA RECYKLINGU

Witajcie.
Tak mi się spodobało tworzenie "czegoś z niczego", czyli nadawanie nowego życia  starym przedmiotom, że postanowiłam zorganizować zabawę.


Macie na nią miesiąc czasu, więc chyba dość długo.

A teraz zasady:
 1. Forma dowolna, byleby był to recykling;
 2. Praca ma być nowa, wcześniej nigdzie nie publikowana, zrobiona specjalnie na to wyzwanie;
 3. Pracę publikujemy u siebie na blogu, w osobnym poście, wstawiając banerek wyzwania;
 4. Pracę zgłaszamy poprzez kliknięcie w ikonkę żaby,która znajduje się pod tym postem;
 5. Wyzwanie trwa od dziś 20.01.2015 do 20.02.2015 do 23:55
 6. U siebie na blogu zamieszczamy banerek wyzwania podlinkowany do tej notki;
 7. Głosowanie będzie niejawne (będzie włączone moderowanie)  od 21 lutego do 25 lutego poprzez komentarz pod postem z pracami;
 9. Nagrodą dla trzech pierwszych prac będzie promocja  bloga u mnie na blogu przez miesiąc. A osoba która zajmie pierwsze miejsce oprócz promocji, otrzyma bon w wysokości 30zł do zakupu w sklepie Coricamo.



10. Wyniki ogłoszone zostaną  1 marca 2015r.
11. Deklaracja udziału w zabawie wiąże się ze zgodą na publikację Waszych prac na moim blogu i w celu prezentacji prac wyróżnionych);
12. Chęć udziału w wyzwaniu zgłoś w komentarzu pod postem.

A  teraz kilka prac z netu

ZAPRASZAM DO ZABAWY




72 komentarze :

  1. Fajna zabawa się szykuje, chętnie sobie obejrzę co ciekawego powstanie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, z okazji Twoich dzisiejszych urodzin, życzę Ci wszystkiego, co piękne, radosne i nieprzemijające! Aby wena twórcza Cię nie opuszczała i aby nigdy nie zabrakło Ci czasu na realizację Siebie i Swoich pasji!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu, najpierw życzenia Urodzinowe: żyj nam długo i szczęśliwie z weną twórczą bez ustanku, niechaj Twoje prace ogląda cały świat.
    Wyzwanie recyklingowe super, ale zgłoszę się nieco później, bo teraz pomysł jest, tylko czasu brak na realizację.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu z okazji Twoich dzisiejszych urodzin wszystkiego najlepszego Ci życzę :) zabawa super, dobrze, że mamy na nią miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, ja również składam Ci życzenia urodzinowe;) Życzę Ci wszystkiego naj, naj, naj;) Oby tylko się spełniły;) Postaram się wziąć udział w Twojej zabawie, o czym Cię poinformuję, bo jest jeszcze trochę czasu. Chyba po blogowej ,,przeprowadzce" gdzieś mi Ciebie ,,wywiało", ale cieszę się, że Cię znalazłam;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do zabawy.
      Ciężko mi się pisze bo blog wyświetla mi się sszerokości 10 cm, tak mam odwczoraj

      Usuń
  6. Alu a gdzie sie podział mój komentarz ?? Znowu Blloger go sobie zabrał?? a ja się tak napisałam , stanowczo protestuję. No nic pisze raz jeszcze .
    100 lat w zdrowiu wysmienitym, usmiechu na codzień, pomysłow mnóstwo na prace wszelakie i czasu na ich realizację. Pomysł na konkurs wysmienity, nie wiem cz dam rade cos zmajstrowac , ale banerek powiesiłam juz na blogu.
    Pozdrawiam serdecznei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Aniu zniknął komentarz a ja mam blog szerokości 10cm i nic nie widzę.
      Dziękuję bardzo za życzenia i zapraszam do zabawy.

      Usuń
  7. Wspaniały pomysł na zabawę. Jak mi coś wpadnie do głowy to i ja spróbuję.
    Sto lat, sto lat, sto lat - to tak urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Alu z okazji tak pięknego święta dla ciebie - zdrówka i spełnienia marzeń - buziaki ślę Marii
    a w wyzwaniu jak dam radę a raczej nie fam kochana - no nie wiem ten czas szybko leci

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj tylko życzenia z okazji urodzin .Dużo zdrowia byś mogła nadal tworzyć ,tworzyć i tworzyć ,a wena twórcza nigdy cię nie opuszczała

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciutkę spóźnione, ale niemniej szczere życzenia zdrowia, wszelkiej pomyślności i nieprzerwanie nowych pomysłów twórczych:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny temat wyzwania, może coś uda mi się zrobić. Będę się starać :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu chciałam zgłosić swoje pudełka http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/01/imienne-pudeko.html
    Ale nie mogę się wkleić w żabkę, bo w drugiej linijce tam gdzie powinna być nazwa bloga wyskakuje błąd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyzwanie recyklingowe bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy. Jest jeszcze sporo czasu to może do końca czasu coś uda mi się stworzyć pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością dołączę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O!!! super zabawa, recykling to moja specjalność, więc coś tam umyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A co mi tam zgłaszam się z podusią!

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyzwanie . Zgłaszam świecznik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ups...a mój komencik pożarło?! A banerek "ukradłam" ;)
    Piszę jeszcze raz ;) Temat wyzwania ciekawy, "przydasie" tu i tam u mnie są, więc chętnie przyłączę się do zabawy:)
    Alu jeszcze raz składam najserdeczniejsze życzonka urodzinowe:)
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten fotel jest z korków od wina? O Boże w niebiesiech... nigdy w życiu bym tego nie skleiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam swój mudział w wyzwaniu. Mam nadzieję, że moja praca spełni wymagania regulaminu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. urodzinowe serdeczności!!!
    u Ewy znalazłam info o Twojej zabawie i postanowiłam po raz pierwszy spróbować z okładką, choć recyklingiem też był bieżnik (spodnie, kolorowa sukienka)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zabawa na pewno wezmę udział, jak tylko zdecyduję co wstawić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też się zgłaszam do zabawy :) akurat z Synusiem zrobiliśmy śmietnikowy recykling :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Też zgłaszam się do zabawy:)) Zabieram baner do siebie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł na zabawę! Banerek zabrałam do siebie a praca już czeka na podrzucenie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio myślałam nad wyzwaniem i zastanawiam się czy moja ostatnia praca byłaby zgodna z regulaminem - miałam tarczę od zegarka, poprzednio był to cały zegarek, ale pasek tak się zniszczył, że go odcięłam i zrobiłam sobie według własnego pomysłu nowy i się zastanawiam czy taka praca byłaby zgodna z regulaminem? Proszę Cię Alu o opinię, bo nie chcę niepotrzebnie dawać żabce do jedzonka czegoś czym mogłaby się zakrztusić :D co nie byłoby zgodne z regulaminem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pasek do tego zegarka zrobiłaś z czegoś, co było "niby do wyrzucenia" to tak. Zresztą nie wiem jaki to zegarek, może bez Twojego paska nie nadawał się do użytku, może nie można było dodać kupnego itd. trudno mi ocenić jak nie widzę .
      Pozdrawiam

      Usuń
  28. Droga Alu i ja się zgłaszam. Mam nadzieję, że podołam temu zadaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. No uprałam się z zaległościami mogę teraz Alu zgłosić się do Twojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudne prace..Trudny wybór będzie. Może sama nie wezmę udziału, bo nie wyrobię się czasowo, ale na pewno zagłosuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Alu, namówiona przez koleżanki, dodałam swoje tacki styropianowe. Teraz czekam na Twoją odpowiedź, czy mogą być :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Alutka i ja się dołączyłam do zabawy,może skromnie ale recyklingowo jak najbardziej :)Mam nadzieję ,że wszystko gra na 102 i poprawiać nic nie muszę
    Pozdrawiam i buziaki zostawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  33. Droga Alu, życzę Tobie wszystkiego najlepszego, nieustającej weny, i obyś jak najdłużej była z nami :))) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, bowiem właśnie skończyłam pracę, która powstała spontanicznie z tego, co pod ręką, by nie wyrzucać. Historię głównego elementu pracy "opowiem" w poście. Mało tego, praca powstawała w nieświadomości o Twojej zabawie- dopiero teraz banerek wyzwania zwrócił moją uwagę :))) Pozdrawiam cieplutko, a jutro porobię zdjątka i dołączę do dziewczyn :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Też dołączyłam do wspólnej zabawy z moim skromnym pudełeczkiem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Alu, moja praca nie spełnia warunków wyzwania? Bo nie widzę jej, a wczoraj wrzucałam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale nie mam jej, musisz spróbować jeszcze raz wrzucić:(

      Usuń
  36. Ala ratuj! zamieściłam zły obrazek do linka ze swoją pracą i teraz nie wiem jak to edytować i zmienić obraz. Ja jeszcze mało umiem i popełniam błędy mam nadzieję, że pomożesz POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany już jest dobrze Ty jesteś czarodziejką :)

      Usuń
    2. żadna czarodziejka, po prostu mogę edytować. Mam nadzieję że to zdjęcie chciałaś wstawić :)
      Miłego dnia

      Usuń
  37. Ale trafiłam :) a ja właśnie uszyłam poszewkę z mężowej koszuli, dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No to ja juz swoją pracę mam, więc zgłaszam sie do wyzwania. Na blogu opublikuje w poniedziałek;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Alu chciałabym dołączyć do zabawy i zgłosić moje walentynkowe serducho,które zamieściłam w ostatnim poście.nie wiem czy moja praca spełni warunki wyzwania.Czekam na Twoją odpowiedz:))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Aj, przepraszam przeoczyłam;) Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy i dziękuję za zainspirowanie do spróbowania czegoś nowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja też się zgłoszę :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja chętnie przyłączę się do tak ciekawego wyzwania :) Pozdrawiam serdecznie Ola :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Namówiłaś mnie, choć z czasem było krucho :D Buziaki ogromna ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super konkurs, biorę się do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj Alu! Jestem świeżo upieczoną blogerką i zapaloną "wyplataczką". W ostatniej chwili postanowiłam dołączyć do Twego wyzwania, bardzo mi się podoba i wpasowuje w moje zainteresowania. Wydaje mi się, że spełniłam wszystkie warunki, jednak, pewnie to zabawne, ale prawdziwe, nie znalazłam żaby, w którą mogłabym kliknąć... Czy możesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie zadebiutowałam... Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  46. Zgłaszam się ze swoją pracą! Uff, zdążyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moje typy to: miejsce pierwsze nr 17 Matematyka w koszyku
    drugie nr 23 Ogród, druty i szydełko
    trzecie nr 21 Anna T
    Jest jeszcze kilka innych interesujących, ale nie można wybrać wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja głosuję na poszewkę z koszuli Ewy z Mietowego Stolika:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga