niedziela, 4 stycznia 2015

Moje candy

Witajcie !

Ponieważ 20 stycznia są moje urodziny, ponieważ 23 stycznia blog będzie miał pół roku, ponieważ napisałam ponad 50 postów, ponieważ biorę udział w innych zabawach, ponieważ mam ochotę komuś sprawić przyjemność, ponieważ, ponieważ itd...
Po prostu postanowiłam zrobić u siebie candy



Nagrodą będzie paw wykonany techniką origami modułowego. A oto on:



 Dorzucę  trochę serwetek i jakieś słodkości.

 Co trzeba zrobić
  1. Powyższy banerek ze zdjęciem podlinkuj (do tego posta) na pasku bocznym swojego bloga
  2. Zostaw komentarz z chęcią udziału w konkursie, w komentarzu proszę o adres Twojego bloga, jeśli nie prowadzisz bloga, zostaw koniecznie swój adres e-mail w komentarzu pod postem.
  3. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli dołączysz do moich obserwatorów.
  4. Bawimy się od dziś 04.01.2015r.  do 20.01.2015r. do godziny 23.59 a wyniki postaram się podać dzień, dwa później.
  5. Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski.
Zapraszam do zabawy!!!




23 komentarze :

  1. OMG. Wiele lat temu origami to była moja miłość, wszędzie miałam rzeczy z papieru zrobione. Dlatego tym bardziej z sentymentem zapisuje się :)
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gratuluję wszystkich postów, a życzenia złożę w stosownym czasie :)

      Usuń
  2. o chyba jestem pierwsza :):):) Rozpoczynam więc kolejkę :):):)
    z chęcią przygarnę "Pana pawia" :):):)
    banerek u mnie : anett-art.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu z miłą chęcią przygarnęłabym takiego pawia, więc się zapisuję :) http://misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam tej techniki więc chętnie spróbuję szczęścia w zabawie.
    http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę pawia. Pozdrawiam Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu z miłą chęcią dołączam do zabawy :):) Nigdy nie miałam do czynienia z origami modułowym, jedynie podziwiam prace zrobione przez innych więc tym bardziej chcę wziąć udział :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodziny?????? to wspaniale, życzę Ci wszystkiego naj, naj..... Już jestem Twoim obserwatorem , lubię origami , więc może mnie wylosujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. o ciekawe chętnie się zapisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, ja tez jestem ciekawa tego pawia!
    chetnie stane w kolejeczce :-)

    Alu, gratulacje z okazji roczku!
    Kolejnych wielu życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia w 2015 Roku i ja się chętnie do zabawy przyłączę ,bo Ciekawa jestem niezmiernie tego dzieła. Podziwiam Tych , którzy tworzą tak misternie wykonane prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja się chętnie zgłaszam sama czasem się bawię oregami więc wiem ile to wymaga pracy bardzo jeste ciekawa twego dzieła. pomyslyjustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem ciekawa tego pawia i chętnie wezmę udział w zabawie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę! :)

      Usuń
  13. Z ogromną przyjemnością dołączam do grona uczestników zabawy:-)
    Najbardziej zdumiała mnie data Twoich urodzin, dzień przed moimi;-)
    Wymagania spełniłam. Pozdrawiam ciepło!
    Jola
    http://niecodzienny-nieco-dziennik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie może mnie tu zabraknąć :) z przyjemnością biorę udział w zabawie :) Pozdrawiam Cię Alu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dobrywiatr.blogspot.com/
      zapomniałam :)

      Usuń
  15. Piękny paw, chętnie ustawiam się w kolejce licząc na szczęście:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, kolorowy i energetyczny! Z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce, a banerek tu :http://mojswiatkolorow.blogspot.com/ a przede wszystkim życzę Ci niekończącej się weny twórczej i optymizmu na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten paw, gratuluję talentu
    z miłą chęcią biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

  18. Cudowny <3 marzę o nim :)
    Biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie widziałam takiego cuda. Niesamowite, że sama go zrobiłaś. :) Gratuluję pomysłu i wykonania. Tak mnie urzekł, że również zapisuję się do zabawy. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)
    Mariola/również styczniowa/ :)
    mariolagumi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bym przegapiła to cudo Aluś. Oczywiście zapisuję się i banerek leci wiesz gdzie-- http://koralikimanhi.blogspot.com/. Pozdrawiam gorąco i wszystkiego naj... naj...cudowniejszego kochana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga