wtorek, 6 stycznia 2015

CREATIVE BLOG TOUR

  Witajcie kochane!

Nominowała mnie Marzenka Hinca z http://koralikimanhi.blogspot.com. Wspaniała, sympatyczna osoba, robiąca śliczności z koralików i nie tylko. Zawsze podziwiam jej prace i troszkę zazdroszczę talentu. Naprawdę warto do niej zajrzeć i podziwiać.



 Już wcześniej pisałam że nie lubię odpowiadać na takie pytania, ale cóż czasami może warto.



      1. NAD CZYM OSTATNIO PRACUJĘ?  Przede wszystkim nad sobą.
A z moich prac? Robię teraz pawia na moje candy, pracuję nad obrazem i mam kilka zaczętych prac decou.
   
2. CZYM MOJA PRACA RÓŻNI SIĘ OD INNYCH? Myślę że niczym :) Wszyscy pracujemy, tworzymy tak aby prace nasze były piękne, by zachwycały , wpadały w czyjeś oko. Chociaż pewnie moje różnią się jednak od innych, bo nie mam jeszcze doświadczenia i wiele technik dopiero poznaję.
 
 3. DLACZEGO TWORZĘ I PISZĘ BLOGA? Dlaczego piszę bloga? Sama nie wiem jak do tego doszło. Ot tak, inni mają to czemu nie ja? 
  Każdy chyba lubi jak inni chwalą to co robisz, podtrzymując w ten sposób nas na duchu. Wierzymy wtedy, że to co robimy ma sens. Ponad to, prowadząc bloga, poznaję wspaniałych ludzi, oglądam Wasze prace, inspiruję się nimi.
A dlaczego tworzę? Jak napisałam w pierwszym poście "jestem trochę walnięta i dlatego potrzebowałam czegoś na uspokojenie". Tworzę bo lubię, wyładowuję swoje emocje, uspakajam się.   

 4. JAK WYGLĄDA PROCES TWORZENIA? I tu jest problem ! Jak to opisać? Po prostu siadam i robię. Czasami przerywam i praca czeka na właściwy czas, czasami kończę szybko (ale wtedy jestem niezadowolona z efektów), lub tworzę, hihi jak to pięknie brzmi, TWORZĘ powoli, z namysłem. Ale zawsze jest ten sam problem ...czas.


Miałam jeszcze jedną nominację, ale niestety gdzieś ją zgubiłam. Jest mi niezmiernie przykro z tego powodu. Wstydzę się bardzo i przepraszam osobę która mnie nominowała.

a teraz nominacje:
Renula z bloga  http://renula.blogspot.com Pięknie haftuje i robi śliczne kartki, jej prace są prześliczne. Za każdym razem, jak jestem u niej, to podziwiam z jaką precyzją robi swoje prace. Zajrzyjcie do niej bo warto.

Małgosia z bloga  http://goja-r.blogspot.com. Jej kartki są przepiękne. Ma tak wiele pomysłów, że aż się wierzyć nie chce, że jedna osoba może tyle wymyślić i wykonać. Bardzo kreatywna osóbka. Pooglądajcie sobie wszystko, a jest co oglądać.

No i Iza z bloga http://skrzydlawyobrazni.blogspot.com. Oj u Izy nie mogę się napatrzeć na te jej aniołki. Są przepiękne Za każdym razem jak oglądam, jestem pełna podziwu. Każdy jest inny, ale każdy ma to coś w sobie co przyciąga wzrok. Obejrzyjcie sobie i sami zobaczycie.

Pozdrawiam


10 komentarzy :

  1. serdecznie dziękuję :)))
    Jest mi bardzo miło:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, ja również gratuluję Ci tego wyróżnienia;) Nie jestem pewna, czy wcześniej nie nominowałam Cię do takiej nagrody, ale jak pisałam u siebie - nie będę ,,buczeć" z tego powodu, że ktoś nie weźmie udziału;) Świetnie wybrnęłaś z odpowiedziami na pytania;) Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię Małgosiu najmocniej jak mogę, poprawię się . Teraz jak wiem że to Ty, poszukam tej nominacji i napiszę , ale troszkę później. Ściskam Cię mocno

      Usuń
  3. Ale fajnie, że tutaj trafiłam ;) Lubię takie inspirujące blogi. Obserwuję i lecę oglądać Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aluniu moje gratulacje,fajnie tak poczytać i dowiedzieć się czegoś więcej o osobie ,którą znamy z blogowiska ,z komentarzy .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I należało się tak zdolnej osóbce. Doceniaj się bo robisz przecudne stroiki świąteczne i między innymi genialne bombki. Pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji wyróżnienia :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga