sobota, 28 marca 2015

Decoupage

Witam!

Dzisiaj zapowiedziane pudełko decu, a wraz z nim butelka.
Od jakiegoś czasu staram się nie kupować już serwetek, ale jak zobaczyłam te, to nie mogłam przejść obojętnie i zakupiłam. Od razu wiedziałam co będzie ozdobione.
Ponieważ moje młodsze dziecię bardzo lubi różnego rodzaju pudełka i lubi też kolor niebieski, więc zarezerwowała je dla siebie.






do kompletu doszła butelka

















Pudełko jest z odzysku, chyba po portfelu, a butelka po winie.
  
*************

A że Wielkanoc za pasem to jeszcze na dokładkę jajo.


i to na tyle :)

Ściskam Was mocno

25 komentarzy :

  1. też nie przeszłabym obojetnie obok tej serwetki. Sliczne niebieskie kwiaty. Cały komplecik prezentyje sie świetnie a jajo...... rewelacja. Pozdrawiam Alu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu pudełeczko świetne, Co do serwetek mowię tak sobie bardzo często , ale nie ma siły, jak zobacze jakąs fajna zawsze kupię. Ta niebieską też mam w swoich zbiorach, ale jeszcze nie miałam okzaji jej wykorzystać . Zresztą ta z jaja biała i czarna tez mam :-)
    A jajo i butelczyna też m się bardzo podobają, ale dziś hitem jest to pudełeczko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko jest niesamowite! Wygląda cudnie i jeszcze ten obłędny kolorek i serwetka! Istny raj, więc się nie dziwię, że już ma właściciela! Buteleczka też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Alu mam manię kupowania serwetek:) Od jakiegoś czasu przestałam robić prace decu, ale serwetki nadal kupuję. Gdybym zobaczyła tę z niebieskimi kwiatami, na pewno bym kupiła. Pudełeczko wyszło prześlicznie! Do butelki należałoby nalać jakiejś nalewki:) Wszystkie prace pięknie zrobione.
    Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełeczko i butelka - rewelacja! i ja też jestem za naleweczką ;D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałam k-rz ale gdzieś się podział ....
    Pudełeczko bardzo ładne , buteleczka również ; z serwetkami też tak mam .... to już nie chomikowanie a " kolekcjonerstwo" :)))
    czasami zastanawiam się czy kiedyś też były takie piękne serwetki czy to sam decoupage sprawił że producenci wyszli naprzeciw decoupage .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko zachwycające,butelka też,a z serwetkami to chyba każdy kto raz spróbował decoupage,to ma tak samo,jeszcze tylko ta,potem jeszcze tylko tamta i kolekcja pęcznieje,ale w razie nagłej potrzeby,zawsze można znaleźć coś potrzebnego

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny komplet powstał! a że niebieski też bardzo lubię więc tym bardziej mi się podoba! pisanka także śliczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alutka komplecik jak malowanie ,ja lubię takie kolory .
    Jajo wspaniałe ,więc czego chcieć więcej .
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet i nie dziwię się, że nie mogłaś przejść obojętnie. Ja gdybym ją zobaczyła to też bym kupiła. Podziwiam także świetne wykonanie. A jajo równie cudne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka i dobrze, że ją kupiłaś :)
    Alu wszystkie prace są piękne, ale pudełko mnie dzisiaj zachwyciło
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamusiu poprostu cudeńko.. szafka juz czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To był idealny zakup, pudełko jest świetnie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tymi serwetkami już tak jest, czasem są wzory którym trudno się oprzeć. Super pudełko i butelka, jajo świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne motywy i śliczne wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście urokliwa serwetka. Tez się staram ograniczać ich zakupy, ale jakoś rzucają się na mnie... :)
    Piękne prace. Pisanka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem bo najpierw sadziłam, ze niebieskie kwiaty namalowałaś :) Pięknie je wkomponowałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwie sie, ze sie serwetkom nie oparlas... Piekne sa, i bardzo ladnie ozdobily pudelko i butelke :) A jajko tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne prace! Piękne motywy! Przyjemnie się to wszystko u Ciebie ogląda:)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i udział w candy. Trzymam kciuki i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie u Ciebie , wiklina papierowa, kwiaty z bibuły... Podobają mi się wszystkie Twoje prace. Wpadłam do Ciebie od Ani, brałyśmy udział w tej samej rozdawajce, z różnym skutkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach te serwetki!!! sa jak narkotyk:)) Piękny komplecik!!! jajo rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto było kupić serwetki, bo piękny zestaw stworzyłaś. Ja jako zbieracz potrzebnych rzeczy też tak mam, że nie mogę się oprzeć pokusie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te niebieskości! Obok takich serwetek też nie umiałabym przejść obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga