niedziela, 1 marca 2015

Wyniki Wyzwania "Sztuka Recyklingu"

Witam!

 Na wstępie chciałam podziękować wszystkim dziewczynom, które wzięły udział w wyzwaniu, za wspólną zabawę. Miło było oglądać Waszą pomysłowość w tworzeniu czegoś z niczego, nadawaniu starym rzeczom nowego znaczenia. Jesteście SUPER!!!

I aby nie przedłużać przejdę do wyników:

W głosowaniu oddanych było 34 głosów.
Najwięcej głosów  - 4 - zebrała i wygrała
praca numer 8 Kasi z Dziupla Artystyczna Kasi


Dla Ciebie Kasiu bon o wartości 30 zł do wydania w sklepie internetowym Coricamo

( w tej sprawie kontakt mailowy )


i banerek dla Ciebie do pobrania


Były jeszcze trzy prace które otrzymały  po 3 głosy, są to 
pracę nr 3, 23 i 27.
Praca 3 to praca  Patrycji, zgłoszona mailowo.
Praca 23 to praca Agnieszki  http://cojarobietu.blogspot.com
I praca 27 to  praca Oli  http://papierolki.blogspot.com

 dla Was banerek do pobrania

 Proszę  abyście przysłały na maila  aluskanora@gmail.com reklamy swojego bloga do wstawienia u mnie :)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy przygotowali prace jak i tym którzy głosowali za wspólna zabawę.
A teraz  miłej nocki Wam życzę



14 komentarzy :

  1. Piękne prace ale pierwsza wyjątkowa :)
    Pozdrawiam serdecznie Alu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu dziękuję za miłą zabawę a Kasi z Dziupli Artystycznej gratuluje twoja praca jest piękna i na 100% recyklingowa .Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kasi wygranej,jej pojemniczek był śliczny .
    Tobie Alutka dzieuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni!!! Piękna praca.
    I żałuję, że umknęło mi to wyzwanie u ciebie Alu :(
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miła niespodzianeczka! :) Cieszę się,że moje małe pudełeczko spodobało się Wam.Wszystkim tym , którzy oddali swój głos na moją pracę serdecznie dziękuję :) - bez Was dziś by mojej pracy tu nie było.
    Alu chciałabym Ci podziękować za zabawę i banerek :) Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. HI, hi, ale się cieszę, miła niedziela się zrobiła. Gratuluję Kasi i wszystkim wyróżnionym, sobie też:)) Dziękuję Alu za fajną zabawę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie zginął mój komentarz??
    No nic pisze raz jeszcze. Kasi gratuluje bo to była moja faworytka , a Tobie Ale dziekuję za zorganizowanie zabawy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To była świetna zabawa. Gratuluję Kasi i wyróżnionym koleżankom a Tobie Alu dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ala dziękuję, dziękuję bardzo. Gratuluję zwyciężczyni i koleżankom wyróżnionym w tym wyzwaniu. Jestem taka podekscytowana, bo od niedawna prowadzę bloga (od dwóch miesięcy zaczęłam go popularyzować). To moje drugie wyzwanie a pierwsze wyróżnienie. Jestem bardo szczęśliwa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga