piątek, 27 marca 2015

Budzik

Witam :)


 Ja dzisiaj nie świątecznie. Robię na zamówienie mojego młodszego dziecia , pudełeczko decu, które pokażę w następnym poście. A w tak zwanym międzyczasie ozdobiłam sobie budzik. Kupiłam go zresztą z tą myślą kilka miesięcy temu za 5zł, ale jakoś nie miałam pomysłu na niego, więc sobie stał i czekał na swoją chwilę. I teraz jego chwila nadeszła, więc pokazuję co stworzyłam.





Ten ludzik to dzieło mojego dziecka zrobiony z modeliny  bardzo dawno, dawno temu.




A teraz jeszcze chwalę się wygraną u Basi. Zajrzyjcie do niej bo naprawdę robi cudności.




Kraszanki są prześliczne.
Basiu


Chociaż przeżyłam już kilka razy po 18 lat, to jeszcze nigdy na żywo nie widziałam kraszanki i teraz dopiero widzę ile to trzeba włożyć pracy. Podziwiam.

Miłego dnia Wam życzę



17 komentarzy :

  1. z takim budzikiem bedzie lepszy poranek

    OdpowiedzUsuń
  2. Budzik z makami w środku. suuuuper !!!!!!!!!!! pewnie dzwoni wiosennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. budzik super, ale ten ludzik jest genialny! talent po mamie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny budzik zmajstrowałaś ,a ludzik jest bombowy,w życiu takiego nie ulepię ,także widać że dziecię zdolne łapki ma.
    Pozdrawiam Alutka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. budzik świetny :) miło ze kroszonki się podobają :) i ciesze się że doszły w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Budzik w swoim nowym wydaniu wygląda pieknie , chłopek z modeliny rewelacja , w życiu bym czegoś taakiego nie ulepiła.
    A kraszanki to jest sztuka jak dle mnie mistrzowska i nieosiagalna. Mam kika w swojej kolekcji - moje przyszła swatowa takie robi i corocznie nie mogę wyjśc z podziwu nad nimi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy jest ten ludzik, chociaż bardzo smutny. Budzik wygląda świetnie i oryginalnie a kraszanki to prawdziwe cudeńka!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Metamorfoza budzika wyszła zdecydowanie na plus, tylko go nie zniszcz kiedy rano zacznie 'śpiewać' ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny budzik :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Budzik wyszedł świetnie, aż sama zaczęłam sie zastanawiać czy nie mam podobnego w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki ładny budzik to i jego dzwonek nie jest straszny... hihi

    OdpowiedzUsuń
  12. budzik świetnya co do kraszanki też nigdy nie widziłam na własne oczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny budzik, a ludzik jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wiosenny budzik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chcę taki budzik!
    tylko, zeby mnie nie budził... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest świetny. Ja wiem , że się mówi, że decoupagem można ozdobić wszystko ale jak wpadłaś na pomysł żeby budzik. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga