wtorek, 3 marca 2015

Kosze, koszyki

Witajcie!
 Czasami zdarza mi się pleść bzdury, czasami plotę trzy po trzy, ale teraz plotę koszyki. To znaczy wyplatam koszyki. Człowiek z wiekiem dostaje małpiego rozumu, ja przynajmniej tak mam, nie potrafię nazwać prostych czynności. Plotę? Wyplatam? Nie wiem jak prawidłowo, ale chodzi o to że wychodzą mi koszyki.
Na razie wyszły dwa :)
 Pomysłów mam sporo więc nie wiem czy nie zasypię Was teraz postami z koszykami, ale, ale nie tylko kosze wyplatam, szykuję się do pisanek i stroików na Wielkanoc. Ciężko idzie, ale jakoś dojdzie.
A teraz koszyki







No i co troszkę równiej? Może troche :( ale nie jestem zadowolona, mam nadzieję że każdy następny będzie lepszy.
Zdjęcia robiłam na dworze,  słońce mi uciekło zaczęło padać, nawet śnieg padał,  także wyszły jak wyszły.
 Miłego popołudnia i wieczorku życzę.

Oczywiście bardzo serdecznie witam nowe obserwatorki,  cieszę się ogromnie że chcecie do mnie zaglądać :)


Buziaczki wielkie przesyłam



29 komentarzy :

  1. Oj piękne :) W marcu jak w garncu hihi :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Wcale nie krzywe ! Ja chyba też niedługo pokaże swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten z rączką jest świetny , w sam raz na święconkę. Temu drugiemu tez niczego nie brakuje. :-) Jeszcze troszkę potrenujesz i dogonisz najlepszych . Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czynność jak zwał tak zwał a koszyki piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne koszyczki i do tego praktyczne :) do wprawy dojdziesz szybko i wtedy....będę już tylko wzdychać,że ja tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten koszyk z rączką jest cudowny ! Nie są ani trochę krzywe, są śliczne ! :)
    Czekam na kolejne koszyczki ! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu. wcale nie są krzywe. Ale ten drugi, to myślałam, że to abażur. Piszesz, koszyk, dla mnie jako abażur jest wspaniały!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ważne jak to nazwiesz, ważne że koszyki Ci wychodzą całkiem fajne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana oe już teraz wyglądają świetnie, ja w ogóle nie umiem wyplatać więc dla mnie są ekstra. A wiadomo praktyka czyni mistrza więc nie długo będziemy podziwiać tu istne cudeńka, coś czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no pięknie wyplatasz koszyki, ten większy bardzo jak ze sklepu :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne :) pozdrawiam i dziękuję za udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne koszyczki. Cudnie się prezentują na łonie natury.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyplataj jak najwięcej, cudne koszyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świetne! Szczególnie podoba mi się ten abażur, jakbym cofnęła się w czasie. Wiele lat temu miałam podobną lampę, ale abażur był brzydki, gdybym miała taki... Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszły! :)

    --------------------------
    Zapraszam do mnie na dwa konkursy, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody (zwłaszcza dla miłośników DIY).

    Pozdrawiam,
    Alicja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alu wyszły Ci już całkiem równe i nie ma co narzekać. Szczególnie podoba mi się ten z rączka, kolorowe gazetki dały ciekawy efekt. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne wyszły, mnie się podoba ten bez rączki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej slicznie wyplecione koszyczki. Nie mam zielonego pojęcia jak to się robi. To dla mnie za trudne. Przynajmniej na razie. Twoje sa rewelacyjne i pewnie każdy nastepny będzie lepszy. Pozdrawiam seredcznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. to koszyczek na jajka juz jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze koty za płoty!! Z pewnością kolejne będą jeszcze równiejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mów co chcesz, ale fajnie wyglądają, szczególnie ten drugi taki inny i świetny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne koszyczki, które prezentują się idealnie. Żadnych niedociągnięć nie widać :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na początki całkiem, całkiem..Szczególnie biały mi się podoba ;-) Pozdrawiam "Plec" dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne koszyczki. Ale ten drugi to chyba abażur do lampy? A jeśli nie to byłby niezły w tej roli. Dziękuję za banerek- robi mi publikę. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszyki są cudne, podziwiam umiejętności i pomysłowość :))). Dziękuję, że bierzesz udział w moim candy. Życzę powodzenia :))).

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci idzie to wyplatanie, z każdym kolejnym koszykiem lepiej Alu:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga