sobota, 21 lutego 2015

Głosowanie wyzwaniowe

Witajcie !
Od dzisiaj do 25 lutego odbywa się głosowanie w wyzwaniu "SZTUKA RECYKLINGU" poprzez umieszczenie w komentarzu swojego głosu. Przypominam że nagroda główna to bon o wartości 30zł do wydania w sklepie internetowym CORICAMO,




 oraz promocja przez miesiąc na moim blogu autorów trzech pierwszych prac.
Włączona jest moderowanie komentarzy, dlatego jest to niejawne głosowanie. Typujemy jedną pracę i bawmy się fair play, nie głosujmy na siebie.
Wstawiam tylko zdjęcia bez nazw blogów aby łatwiej było ocenić pracę :) Jeśli ktoś koniecznie chce zobaczyć pracę na blogu wykonawcy to tutaj znajdzie odnośnik

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

W przypadku kilku prac z największą ilością punktów, zwycięzcę wybierze mój mąż :)) oczywiście z tych prac.

Wyniki poznamy 1 marca .
No to do dzieła !!!


40 komentarzy :

  1. Wszystkie prace zasługuja na nagrode. szkoda, że tylko jednej można oddac swój głos. Typuje nr 22. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór niezwykle trudny, bo uwielbiam nadawanie przedmiotom drugiego życia ;) Szkoda, że można tylko jedną pracę wybrać... Nasza kocia natura postanowiła podarować swój głosik pracy nr 21, czyli tym czarnym zakochanym słodziakom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby nie przedłużać: głosuję na 4.

    OdpowiedzUsuń
  4. 23, Ja to chyba masochistka jestem,bo ostatnio ciągle biorę udział w takich głosowaniach,bo sadyzmem jest kazać wybrać jedną pracę z tylu pięknych dzieł

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój głos oddaje na numer 14 potworny kosz na śmieci

    OdpowiedzUsuń
  6. Po dokładnej analizie oddaję głos na pracę nr 17 - ponieważ tego typu rekodzieło jest poza zasięgiem moich możliwości twórczych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na koszyk z cytrynką - nr 27. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem tak, wybór jest trudny, podchodziłam do niego z 4 razy i już chciałam się poddać, bo za dużo prac mi się podoba i chętnie oddałabym co najmniej z 10 głosów !
    ale- mój typ to praca 28

    OdpowiedzUsuń
  9. ja głosuję na nr 3 bo to miniaturka, a ja uwielbiam miniaturki :) bytheway nie można się dostać na bloga Patrycji, bo wyskakuje post z wyzwaniem...

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie prace wspaniałe....pomysłowe, ale uwiodła mnie kreatywność wisiora nr34. Wspaniałe wykorzystanie surowców wtórnych. Oryginalny :) pozdrawiam wszystkich.
    Alicja S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję na pracę nr 15 :) Kosz z papierowej wikliny jest świetny i bardzo mi się podoba ozdobiony tą serwetką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu trudny wybór, głosuje na zdjęcie nr. 9. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem poduchowa ha ha, więc stawiam na nr 10 , super wykorzystanie swetra i te różyczki są świetne , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężka sprawa z tym głosowaniem ,a tu jeszcze Alu dałaś utrudnienie bo tylko można jedną pracę wybrać ,kiedy wszystkie są fajne i pomysłowe.
    Także mój wybór pada na manekina ,praca nr.23.
    Dziękuję za wspólną zabawę wszystkim uczestnikom i Tobie Alu.
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 30

    Chociaż wybrała bym ich więcej, bo mam jeszcze inne typy, ale jak ma być jeden to jeden, więc musiałam zdecydować.
    Poza tym wszystkie są cudne i pomysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są super i cięzko wybrać tą jedną, ale jak trzeba to ja wybieram numer 29 czyli recyklingową wsuwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałabym zagłosować... ale to jest bardzo, bardzo trudne, bo tak dużo prac mi się podoba a mam wybrać jedną. Obejrzałam wszystkie.
    No to głosuję na nr: 29
    Wszystkie dziewczyny pozdrawiam i gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudno się zdecydować, wszystkie prace są śliczne i bardzo pomysłowe.
    Typuję nr 3. Wszystkim uczestniczkom życzę powodzenia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram pracę nr 31 pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oddaję swój głos na pracę nr 20.
    Wybór trudny, ale użycie papierowych tacek totalnie mnie zaskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój faworyt to 14 :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem, czy mogę głosować, ale jeśli tak to wybieram nr 30!

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 miejsce - praca nr 8
    2 m-ce - praca nr 3
    3 m-ce - praca nr 21

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm... Ciężka sprawa jak tu zagłosować skoro tyle pięknych prac... Ale z racji tego że uwielbiam róże a do tego wszelkiego typu pudełeczka zagłosuję na 9, choć i inne typy są mi bliskie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 23
    Gratuluję wszystkim uczestniczkom:) Wykonałyście świetne prace recyklingowe,i udowodniłyście, że z"niczego" można stworzyć "coś" - fajnego, eleganckiego, dekoracyjnego i użytecznego:)
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, zagłosowałam nie w tym poście ,co trzeba.. Powtórzę więc i tu: mój typ to 24:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe jakie wyniki
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurcze, przepraszam:) ubzdurałam sobie, że mam czas do końca lutego no i przegapiłam głosowanie:(

    OdpowiedzUsuń
  29. No tak ja też nie wiedzieć czemu myślałam ze jest do końca miesiąca :((

    OdpowiedzUsuń
  30. Też przegapiłam, ale ze mnie ... :(((

    OdpowiedzUsuń
  31. Przegapiłam głosowanie :( myślałam, że do końca lutego :p Przepraszam wszystkich zainteresowanych, szczególnie te, na które sama miałabym chętkę, by przygarnąć pod swoje skrzydła :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:)

Dodatki na bloga